2014. július 28., hétfő

Asztrológus az Örömünnepen



Pető Annamária vagyok, 18 éve foglalkozom Tarot-val és asztrológiával – ez utóbbi kapcsán humanisztikus vonalat és asztrozófiát is tanultam, s mindkét megközelítést nagyon hasznosnak és építőnek tartva a maga nemében ezeket ötvözöm egyéb - filozófiai és pszichológiai, spirituális és természetgyógyászati - tanulmányaim, érdeklődésem, nyitottságom eredményeként összegyűjtött látásmódommal és személyes tapasztalataimmal egy-egy élethelyzet, sorskérdés elemzése során.

2008 óta pedig van szerencsém Bach-virágterápiával is kiegészíteni fenti tanácsadói, segítői tevékenységemet, amely módszert csodálatosnak tartom nem csak a nehéz élethelyzetek lelki átvészelését segítő hatása, hanem azon érzelmi szintű tisztító és harmonizáló működése miatt is, amely által az önismeret és a magasabb szintű tudatosság és felelősségvállalás irányába mozdítja el használója személyiségét. 

Nagy örömmel veszek részt ezen az engem mélyen érintő csodás kezdeményezésen, amelyet a szervezők Örömünnep NEMfesztivál néven indítanak – hálás vagyok, hogy meghívást kaptam rá.

Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt egy személyes találkozásra az augusztus 1-3. hétvégén! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése