2015. július 10., péntek

Tarot az Örömünnepen




Pető Annamária vagyok, 19. éve foglalkozom Tarot-val és asztrológiával. Látásmódomra, s így tanácsadói tevékenységemre a fenti témájú, s ugyanakkor filozófiai és pszichológiai, spirituális és természetgyógyászati tanulmányaim és érdeklődésem, valamint személyes tapasztalataim is hatással vannak. Mindezek összességét alkalmazom egy-egy élethelyzet, sorskérdés elemzése során.

2008 óta pedig van szerencsém Bach-virágterápiával is kiegészíteni fenti tanácsadói tevékenységemet.

Nagy örömmel veszek részt ezen az engem mélyen érintő csodás kezdeményezésen, amelyet a szervezők Örömünnep NEMfesztivál néven indítanak – hálás vagyok, hogy immár másodszor is meghívást kaptam rá.

2014-ben az asztrozófia által (fel)ismert csillagképek hatásairól, és a velük való találkozás éves ciklusáról tartottam előadást az Örömünnepen.
Idén, 2015-ben a Tarot-val kapcsolatban is tartok egy előadást, Személyes, ill. asztrológiai archetípusok a Tarot-ban címmel, amelynek során a Nagy Arkhánumok 7 kiemelt lapjáról mesélek, amelyeket mint belső én-részeket, és úgy is, mint asztrológiai archetípusokat megtalálhatunk magunkban.


Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt egy személyes találkozásra az július 31. és augusztus 2. között az ÖRÖMÜNNEP-en!

Pető Annamária
http://pancsakarma.blogspot.hu/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése