2018. július 18., szerda

Natúr szappanok az Örömünnepen


Kovács Georgina vagyok. Sokan már ismernek. Elsősorban talán úgy, hogy Én készítem a csodás GinaSzappanokat.
Nagyjából hat évvel ezelőtt kezdtem el foglalkozni a szappankészítéssel. Csak azért, mert a bolti tusfürdőket, szappanokat nem igazán szerettem. Azok a kézműves szappanok, amiket a vásárokon lehetett kapni, nem igazán nyerték el a tetszésemet. Így belevágtam.
Amit és ahogy megtanultam szappanrecepteket, máris jobbnak bizonyultak. Azóta Én magam alkotom a recepteket.
A szappanokat csak növényi alapanyagokból készítem.
Mind a mai napig a saját készítésű szappanjaimat használjuk, a lányom és Én.

Közel 30-féle szappant készítek. Tapasztalatok alapján bátran mondhatom, hogy ez még nem is olyan sok, hiszen néha felbukkannak különböző igények, ötletek az újfajta szappanok elkészítésére.
Ahány ember, annyiféle ízlés és bőrtípus, így mindenkinek másféle szappanra van szüksége.

Az alábbi oldalon részletesebben lehet olvasni a szappanjaimról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése