2016. július 16., szombat

Élményközelben a Bach-virágterápiával




 Lassan két évtizedes asztrológiai és Tarot-tanácsadói praxisom mellett immár hetedik éve foglalkozom Bach-virágterápiával, és azt kaptam ettől a módszertől, amit az előző kettőből mindig is hiányoltam.
A tanácsadásnak ugyanis a pillanatban van a legnagyobb ereje, akkor és ott, amikor az ember egyéni életére vonatkozó igazság föltárul, kimondásra kerül – ugyanakkor mind tudjuk: a szó elszáll...
Ezért mindig is kerestem azt a módszert, amivel kiegészíthetem a korunk oly zajos és gyorsan változó világában minket oly könnyen elárasztó és utunkról letérítő benyomások közepette elszálló szó helyett a személyes igazságunkat tovább hordozó, bennünket személyes utunkon kísérő és megtartó ... valamit. Nem is tudom, hogy mit.

Nem tudtam, egészen addig, míg rá nem találtam a Bach-virágterápiára – vagy a módszer talált énrám!? – amelynek csodás virágesszenciái magukban hordozzák a lelkünket – az olykor fájó, olykor esendő  emberi lelkünket – megsegítő szelíd erőket. És ezen túl rátaláltam egy olyan szemléletmódra, amely a virágesszencia-cseppek nélkül is segít bennünket a hétköznapokban, emberi létünk nehézségei közepette. 
 
Erről a csodás módszerről és a mögötte húzódó lenyűgöző szemléletről szeretnék mesélni Nektek az idei ÖrömÜnnepen, és természetesen az esszenciák felfedezőjéről, Dr. Edward Bach-ról is, aki a róla elnevezett virágterápia elméletét és gyakorlatát megalkotta, kikísérletezte, és ránk örökül hagyta. (Hála érte)
Az előadás során egy kis személyes játékra hívlak Titeket – és az ÖrömÜnnepen lehetőséget adok az esszenciákkal való tapasztalati találkozásra is.





Szeretettel, 
Pető Annamária

asztrológus-asztrozófus, Bach-terapeuta, Tarot-tanácsadó
http://pancsakarma.blogspot.hu/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése